Forum www.rekulaportal.fora.pl Strona G│ˇwna
Home - FAQ - Szukaj - U┐ytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci - Zaloguj
Polecam.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rekulaportal.fora.pl Strona G│ˇwna -> HydePark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
~~Rekula~~


Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 9:16, 09 Kwi 2014    Temat postu: Polecam.

Siema dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Mo┼╝e jeste┼Ť uczulona na kt├│ry┼Ť ze sk┼éadnik├│w tego leku.
Krak├│w-ul.D┼éuga 41-EXPANDER Pani Mari,Mari nie Maria,rewelacja-polecam.┼Ťwietnie dobiera fryzur─Ö(.www.fryzury.com.pl) ok.50 z┼é.,ale warto,bo masz spok├│j na 3-y miechy-powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedys byl tez Artecoll - wypelniacz , na poczatku super potem same problemy , Aquamid - to samo , teraz jest kwas hialuronowy..
Lubie słodycze.Taka czekolada gorzka ma w sobie sporo magnezu, wiec można skubnac od czasu do czasau.
[link widoczny dla zalogowanych]

9.No i mo┼╝e g┼éupie pytanie, ale jaki jest VAT na u┼╝ywan─ů odzie┼╝, zabawki czy w├│zki sprzedawane w komisie? [link widoczny dla zalogowanych] Po dekoloryzjacji - 4 miesi─ůce
twoje zycie byloby takie piekne i cudne gdyby nie maz alkoholik Choduje je do slubu bo slub w czerwcu 2007 i chcialabym (tak sobie moj przyszly maz wymarzyl) zebym miala rozpuszczone wloski i z przodu spiete do tylu i jakies rozyczki wpiete przy welonie. B─Öd─ů nieco ciemniejsze ni┼╝ naturalne przez kilka my─ç...ale potem masz spok├│j na ok.3 miesi─ůce bo szampon b─Ödzie si─Ö wyp┼éukiwa┼é a odrost nie b─Ödzie bardzo widoczny. STRASZNIE TE BOLE NIE DAJA MI SPOKOJU, POCIESZAM SIE TYM , ZE TAK MAJA NIE KTORE KOBIETY...W PIERWSZYCH TYGODNIACH CIAZY ? Ode mnie z wiochy ludzie tam je┼╝d┼╝─ů i pomagaj─ů im te leki na jakie┼Ť drobne rzeczy: [link widoczny dla zalogowanych]
Czwarty dzień: - 3-4 dni pozniej masz wyniki (kosz ...cudowne 111zl samo badanie!) Jak wyglada ten spadek u ale mam nadzieje ze to przejdzie. Ze spodnica moze byc ciezko w upal, bo trzeba zakladac rajstopy (by zachowac zasady elegancji) ja jestem po 11 dniu weidera. wizyta u lekarza i tak sie pzyda
Wymieniam regularnie filtry i nie mam najmniejszego problemu z kamieniem.
Mia┼éam nadziej─Ö ┼╝e co┼Ť poprawi si─Ö z moj─ů cer─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja jestem bardzoniezawowolona i za tydzie┼ä id─Ö na reklamacj─Ö,po zabiegu by┼éo wszystko ┼éadnie pi─Öknie ,ale ju┼╝ miesia─ç po tym piaskowaniu,pojawio┼é mi si─Ö kamie┼ä na z─Öbach a┼╝ br─ůzowy,taki odad!Matko!nigdy takiego w zyciu nie maia┼éam i do tego jedna z plomb mi zciemnia┼éa.Ja ju┼╝ tego nie zrobi─Ö,mo┼╝e poprostu naruszy┼éa mi szkliwo i teraz ┼éapie wszystkie brudy z kawy.Ja odradzam a ka┼╝dy niech robi jak chce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio gdy gra┼éam na perkusji, zobaczy┼éam jak wszystko si─Ö trz─Ösie a jeszcze do┼Ť─ç ma┼ée jest, od razu wsta┼éam odrzuci┼éam pa┼éeczki i do teraz ( a min─Ö┼éy trzy tygodnie),nie pokaza┼éam si─Ö nikomu przy perkusji...
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja dzi┼Ť 1 dzie┼ä zaraz b─Ödzie ┼Ťniadanie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja narkoza wygl─ůda┼éa tak: Przez p├│┼étora roku mia┼éam d┼éugie blond tlenione w┼éosy,znudzi┼éy mi si─Ö stwierdzi┼éam, ze czas na zmiane pofarbowa┼éam na ciemny br─ůz gdy ten zaczo┼é mi sie po miesi─ůcu sp┼éukiwa─ç, siegne┼éam po czarn─ů farbe Palett XXL g┼é─Öbia czerni wygl─ůdam paskudnie w tej chwili.kolor jest paskudny a ja marze o powrocie do blondu i nie wiem co mam zrobi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to ze nie poszlo mi wtedy z ustnego wcale nie przeszkadza w studiowaniu,bo tu wszystkie egzaminy mam pisemne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy ta ma┼Ť─ç sza┼éwiowa jest bez recepty ? [link widoczny dla zalogowanych] Lewatywe powinny tez robic osoby, ktore planuja glodowke - poniewaz resztki w jelitach moga siedziec tam kilka dni i fermentowac.
wchodze sobie do orsaya i chce kupic bluzke..... tylko amatorzy kapsluj─ů piwo,szanuj─ůcy si─Ö konwojent zostawia dziur─Ö bo to jest szansa 50/50 ┼╝e przejdzie,a jak nie to trzeba zap┼éaci─ç pozdrawiam brawo Rozjarana, jestem pod wra┼╝eniem, ┼Ťwietnie podsumowa┼éa┼Ť te cnotki niewydymki. mo┼╝na nawet zab┼é─ůdzi─ç lecz po drugiej stronie Prosz─Ö o pomoc! [link widoczny dla zalogowanych]
Witam.r├│wnie┼╝ mam kr─Öcone w┼éosy ale mam problem mo┼╝e kto┼Ť z was mi pomo┼╝e.M├│j naturalny kolor to ciemny blond.chcia┼éam sobie pofarbowa─ç na jasny blond ale nie wyszed┼é wiec za drugim razem umalowa┼éam rozja┼Ťniaczem.wyszed┼é okropny.wiec za trzecim razem umalowa┼éam na burgund.i to wszystko orbi┼éam w ciagu 3 dni.i z moich ┼Ťlicznych lok├│w zrobi┼éy sie ble w┼éosy.nie kreca sie.co mam zrobic b┼éagam pomocy Przynajmniej mog─Ö sobie popatrzec na takie jak Ty i \Patologia\ hehehe... Dzwoni┼éam do lekarza i kaza┼é mi przyj┼Ť─ç dopiero w poniedzia┼éek. Pozdrawiam Do Py┼Ť┼Ťka: Zenku a u Ciebie jak tam si─Ö sprawy maj─ů? Jeszcze si─Ö tam nie szkoli┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
poszukaj na google summer job czy sommer arbeit
[link widoczny dla zalogowanych]

prosz─Ö o porady co do farbowania i z jakiej firmy polecacie kolorek pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
polecam co┼Ť do obejrzenia :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To s─ů powazne choroby.
[link widoczny dla zalogowanych]

Przydalaby sie jakas fajna ksiazka o diecie,ale nie mieszkamy w pl,wiec lipa. [link widoczny dla zalogowanych] Dj Tatana - Words
moja ma┼éa ma drugi dzie┼ä biegunk─Ö, w ostatniej kupie wysz┼éa wczorajsza zjedzona marcheweczka, czy macie jakie┼Ť sposoby ┼╝eby si─Ö pozby─ç tej biegunki? Hejka dziewuszki. Bo ja poj─Öcia bladego nie mam jak mia┼éabym to robi─ç...a chcia┼éabym aby ma┼éa cho─ç kilka m-c by┼éa na cycku.. Okuli┼Ťci odradzali. Natomiast jak to na straganie bedziesz muiala umiec sprzedac, obsluzyc klienta, byc moze poprosza cie o znizke. [link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co widz─Ö aguamid jest najlepszy. Mi pozytywny test wyszed┼é dopiero w dzie┼ä spodziewanej miesi─ůczki. po drugie ma┼éo kto bedzie ryzykowa┼é powazne zabiegi niedoswiadczonej kosmetyczce. Wytrwa┼éo┼Ťci ┼╝ycz─Ö, sobie i Wam :* ┼╝ycz─Ö i dobrych wypiek├│w dla pociech polecam wynik ujemny poni┼╝ej 0,900 wiem co pisze bo raz sie nie wylogowal i K.
Ja za 2 ml dałam 2500 i to tez duzo jest.....
[link widoczny dla zalogowanych]
zgory dziekuje za odp pzdr
Ale czasami zda┼╝aj─ů si─Ö komplikacj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale masz racje, najwazniejsze, ze z nim ten miesiac spedze
dzisiaj by┼éam w studniu tam gdzie mia┼éam przepity poniewa┼╝ pod g├│rn─ů cze┼Ťcia kolczyka zrobi┼éa mi sie dziura gdzie do po┼éowy wpada┼éa g├│rna kulka co przy wyjmowaniu bola, mia┼éam poprostu spuchni─Öte i za kr├│tki kolczyk.

ooo prosze prosze
[link widoczny dla zalogowanych]
jakiego fryzjera by┼Ťcie poleci┼éy,ale chodzi mi takiego co nie kosi za farbowanie 160z┼é bo do takiego w┼éasnie chodzi┼éam w Katowicach,a ┼╝e szybko mi w┼éosy rosn─ů to co 2 miesiace taka sama sumke zostawia┼éam i to troche duzo a tym bardziej ze same odrosty robi┼é i podcina┼é ko┼äc├│wki...chcia┼éabym fryzjera kt├│ry serio mi doradzi w czym mi dobrze bedzie,jaka fryzura i kszta┼ét a przy okazji cen─ů nie zabije...Pozdrawiam goraco,buzka
Znalaz┼éam fajniutk─ů od┼╝ywk─Ö - Balsam aloesowy Family firmy Forte Sweden ( http://www.forte-sweden.com/products-forte.ph p?kid=78 )
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest jeszcze popularny Ignacy czyli Inga┼Ť - jak jeszcze mo┼╝na dziecku zepsu─ç dzieci┼ästwo... [link widoczny dla zalogowanych] HAHAHA ty wogole wiesz jak zachodzi sie w ci─ů┼╝e??
Jak tylko znajde chwile wolnego czasu tak zaraz cos z tym zrobie bo na samoczynne znikniecie bolu nie ma co liczyc.Pozdrawiam! Czy ja te┼╝ mog─Ö prosi─ç o takie materia┼éy poniewa┼╝ te┼╝ jestem zainteresowana otwarciem komisu ddzieci─Öcego. a ja kurcze z czarnego przeszlam na sliczny blondzik ;P Elizabeth w biu┼Ťcie niestety r├│wnie┼╝, no ale co┼Ť za co┼Ť wcz─Ösniej Elizabeth by┼éo 98 a teraz 93, wczoraj na tych sokach schud┼éam jeszcze kg, bo dzisiaj wa┼╝e 59, czuj─Ö si─Ö wysmienicie!! Pozdrawiam Was dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych]
No c├│┼╝,wszystkie macie racje! Nikt prawie nie chodzi, bo s─ů obrzydliwe. polecam jeszcze wszystkim radio internetowe z piosenkami z lat 80'tych Mam posrany dzien. Witam Szczeg├│lnie w tym pierwszym dniu, kiedy wymiotowa┼éam. SALT\'N\'PEPA
[link widoczny dla zalogowanych]
Kobiety w wiekszosci sa niskie, ale wiele wcale drobnych nie jest, poza tym oni caly czas cos jedza!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rekulaportal.fora.pl Strona G│ˇwna -> HydePark Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island