Forum www.rekulaportal.fora.pl Strona Gwna
Home - FAQ - Szukaj - Uytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci - Zaloguj
zobacz moj watek z 17.08 ja też miałam torbiel tarczycy w

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rekulaportal.fora.pl Strona Gwna -> HydePark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
~~Rekula~~


Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 17:32, 09 Kwi 2014    Temat postu: zobacz moj watek z 17.08 ja też miałam torbiel tarczycy w

KIlla no wiesz ty mash go dluzej niz ja ja mam dopiero 2 tyg i ja jeszcze poczekam
[link widoczny dla zalogowanych]
Własnie dzis sie dowiedziałam ze mój 4 miesieczny synek ma toksoplazmoze oczna ma blizny na lewym oczku i prawdopodobnie nie bedzie na nie widział.Czy ktos ma namiary na dobrego specjaliste.W poniedziałek jade na Wolska na badania.Jestem załamana bo w czasie ciazy robiłam badania i były oki
[link widoczny dla zalogowanych]
mowi i zacheca potencjalne nastepczynie, a i wam tez bedzie przyjemnie patrzec jak to sie zmienia - wiem cos o tym .
wartość filmu utonęła w krwi
[link widoczny dla zalogowanych]
Sand-Deep kope lat !
Andżelika - córka Anny Samusionek
[link widoczny dla zalogowanych]

-jakie sa moje slbe i mocno strony [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] a_do_kapieli_dla_malucha_pow_1_roku.html
[link widoczny dla zalogowanych] Ludzie budzą sie z ręką w nocniku - już mając cukrzycę. Weszłam tutaj przez przypadek i też chcę się z Wami podzielić moim problemem , bezsennością.Cierpię na nią od około dziesięciu lat.Wcześniej było idealnie z trudem wysiedziałam do 22godz wstawałam bez problemu o godz 6.Potem zaczęłam pracować tylko na nocki po latach doszła menopauza.Dokładnie pamiętam noc kiedy już do rana nie zasnęłam.Była w ciężkim szoku bo taka sytuacja nigdy nie miała miejsca niestety kolejne noce były identyczne i tak jest do tej pory,jeżeli uda mi się zasnąć to już jest wtedy godz 4,5 i wtedy mogę spać cały dzień budzę się i zasypiam.Po kilku nie przespanych nocach w końcu wspomagam się tabletka nasenną jest to Nasen, Hydroxyzyna,Miansec które przepisuje mi moja p.doktór psychiatra.Boję się tych leków bo bardzo uzależniają.Moja p.lekarka mówi , że najbezpieczniejsza jest Hydroxyzyna ale po kilku dniach regularnego brania przyzwyczajam się do niej i potem nawet 4 tabletki przed snem mi nie pomagają.A rano nie mogę się wybudzić jestem nieprzytomna, mam problemy ze wstaniem.Jestem leczona na zespół depresyjno- lękowy w związku z tym parę miesięcy wstecz miałam lek Tritico bardzo dobrze po nim spałam i wcześnie rano wstawałam bez problemu ale nie pomagał mi w tym moim drugim schorzeniu i problem bezsenności powrócił. Jezyk musisz znac chocby podstawowo. to kazdy człowiek wywodzi sie od Boga i kazdy jest sobie równy wiec dlaczego niby dyskryminowac i potępiać kogos ze względu na wyznawaną religie? [link widoczny dla zalogowanych]
Hej, planuję studia w Niemczech i zastanawiam się, jakie jest znaczenie dobrze zdanej matury przy średnim świadectwie (sporo 4). Efekty rzeczywiscie sa rewelacyjne, ja używam czekolady firmy Norel zarowno do robienia masek jak i do masażu ciała tyle ze te kosmetyki sa dostepne tylko dla gabinetow W budżetówce też raczej cały czas brali na staż albo przygotowanie zawodowe. Basiunia1987 Gdybym miała gdzie uciec, wyprowadzić się od niego byłoby znacznie łatwiej, bo on nie ma zamiaru się wynieść nigdzie. jednak potem jak poszłam drugi raz to juz jej nie było i trafiłam na panią Beatę. Mam pare waznych dla mnie pytan do dziewczyn ktore sa tu autorytetami...
[link widoczny dla zalogowanych]
A mam jeszcze jedno pytanie jak myślicie później na ten rudy kolor mogę normalnie położyć czarne???
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czesc ja mam tokso oczną prosze o odpisanie na ten temat
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy myślicie że w ten sposób szybciej osiągnę efekty?
Moj po 6 miesiacach mi powiedzial ze ma zone i ona ma przyjechac z Turcjii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Narkozę porownuję sobie do upojenia alkoholowego z utratą przytomnosci. [link widoczny dla zalogowanych] mieszkam niedaleko köln.
Płytka paznokcia nie jest gładka, ale odrasta z (płytkimi na szczęście) roweczkami - na upartego można by to polerować pilnikiem. Trzeba brać probiotyki nie wiem czy to normalne żeby przez tyle czasu to się pojawiało? wyobrazcie sobie, moi mili, ze leze sobie juz lozeczku, czekam na sen, az cos mnie tknelo, zeby zapalic na moment swiatlo. W ten sposób poprzez generowanie u kobiety kolejnych orgazmów, jednego po drugim, jej umysł zbliża się do poziomu wysokich stanów świadomości, zdolnych obudzić drzemiącą w niej wiedzę, którą jest pamięć ludzkości i może umożliwić osiągnięcie kontaktu mentalnego z wysokimi poziomami gęstości. [link widoczny dla zalogowanych]
kammel Padam dzisiaj na nos Miałam straszny,męczący dzień. poprzednie badania IgM były wysokie, bo były wykonane w małym laboratorium, w którym nie dysponują aż tak czułym i precyzyjnym sprzętem jak w szpitalu chorób zakaźnych na ul.wolskiej. Jutro wracają domownicy, ciekawe jak zareagują na zmiany i na wieść, że nie tknę wielkiego obiadu, który im szykuję Ja do tej pory bylam strasznie zadowolona z salonu Euforia na wrocławskiej na przeciwko szpitala wojskowego. ...Tylko że jakoś nie udawało mi się potem utrzymać tej nowej wagi Błąd łatwiej można dostrzec niż prawdę, bo błąd leży na wierzchu, a prawda w głębi.
dziewczyny przeczytajcie sobie
ps a dla tych co pisza ze faceci wynajmuja jakies striptizerki i nne tego typu napompowane lale to tylko wspolczuje .....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z góry dzieki
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem, że są wyjątki; 1.Ortopeda kazał mi schudnąć 12 kg ( chore kolana i zażywam glukozaminę), teraz mam 3 kg nadwagi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
153 cm wzrostu, a Kasia Cichopek 158 cm i Rosati przy Cichopek nawet wygladała na niższą w serialu M jak Miłość więc nie moze mieć 170cm wzrostu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cos ze smolika jesio no chyba tyle [link widoczny dla zalogowanych] IgM 0,554 S/CO
LiDe czy Meizitang, a może ci tylko chodzi o adresy sprzedawców? no właśnie tego się obawiam! jakbyscie mialy namiary na podobne to piszcie [link widoczny dla zalogowanych] zedaz_wiosenna_.html Hmm u mnie jedynie fioletowa sie robi jak siedze ale nie puchnie. Potem postanowilam brac tabletki anty.Ale tylko 2 miechy poniewaz moje libido spadlo do zera i bylam baaardzo nerwowa.(wiem,ze trzeba brac na probe 3 opakowania, ale i tak ok pol roku odczuwalam konsekswencje wziecia 2 listkow tego swinstwa). [link widoczny dla zalogowanych]
Nie przejumj sie ja też nie mogłam śćiągać przez 2 miesiące.Ale już moge chociaż mi ropieje i nie wiem co robić a musiałam zmienić kolczyka.Jak miałam tamtego to też mi ropiało i dlaej ropieje i nie mam pojęcia czemu................. Zgadzam się z opinią mojej mamy że 19 lat to za wcześnie na rozpoczęcie takich zabiegów. Problemem jest brzuch i wszystko to co poniżej. wysyłajcie mi propozycje na [link widoczny dla zalogowanych] Ja raczej czym pochwalić się nie mam. czekam na wiesci Wreszcie znalazłem zainteresowanych tematem oczyszczania organizmu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To znaczy nabiał odrzucić, a jeść owoce,razowy chleb itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy masz juz dzieci???
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy doustne środki inaczej wpływają na układ pokarmowy niż podochwowe?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
stwierdzic ze w okresie dietkowania nie ma jak w dni robocze,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trochę już o tym poczytałam na http://www.glodowka.pl/ i jestem dopiero w 2 dniu 10-dniowej (może 12-dniowej) głodówki.
zaczynam od warzyw i owoców do świąt, a zaraz po jakaś złagodzona forma głodówki (od jakichś 20 lat nie przeżyłam dnia bez dezodorantu więc wolę nie próbować, po prostu licze że mimo to też znacznie się odtruję)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzis zaczelam 2 tygodniowy okres przygotowujacy do glodowki. [link widoczny dla zalogowanych] Tylko mnie trafia bo ona mi na prawde nie dziala.
trening ma 42 dni i chodzi o stale obciazenie miesni. dzien. Poradźcie!!!Ja mam włosy falowane na końcach kręcone.Tylko ze one sa jakies dziwne...po umyciu sa krecone.Gdy je rozczesze na mokro nadal sa krecone.Ale jesli rozczesze juz suche włosy to one sie strasznie pusza!I pozostaja tylko falowane. gorzej jesli chodzi o bycie sympatycznym - bo to taki wielki facet kolo piecdziesiatki, ale mialam juz takich super-sympatycznych a lekarzami byli do kitu. te nowe zeby nie wygladaja az tak dobrze jak te robione przez dentystow am i ang!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o wasze opinie oraz o info na emaila o wszystkim co wiąże się z taką działalnością . [link widoczny dla zalogowanych] 505.html Nikt prawie nie chodzi, bo są obrzydliwe. : nie polecam naszego zakładu na paderweie Hej, ja miałam zatruwanego zęba ,w czwartek, ząb nie boli ale mam takie dziwne uczucie jakby byl obcy i sam chcial mi wyjsc z buzi . - wtedy, gdy zacząłem normalnie jeść - zniknęły wówczas napady obżarstwa, głód, itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Za to ile kobiet osiąga sukcesy i spełnia swoje marzenia bez żadnej pomocy jakiegoś faceta!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rekulaportal.fora.pl Strona Gwna -> HydePark Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island